مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-20سياسي

لزوم تعیین تکلیف خودرو های توقیف شده و رسوبی


پارکینگ های محل نگهداری وسایل نقلیه توقیفی باید بررسی و در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت المال این موضوع به طور مستمر رصد و در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی فرجی، رییس کل دادگستری زنجان  برحق به همراه دادستان مرکز استان و رییس حفاظت اطلاعات دادگستری استان، ظهر امروز ضمن حضور سرزده در انبار و پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر زنجان از خودرو های رسوبی در این پارکینگ بازدید و اسناد مدارک خودروها را مورد بررسی قرارداد.

رییس کل دادگستری زنجان در حاشیه این بازدید گفت: بنا به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر اینکه وضعیت همه پارکینگ های محل نگهداری وسایل نقلیه توقیفی باید بررسی شود و همچنین در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت المال این موضوع به طور مستمر رصد و در دستور کار قرار گیرد.

فرجی برحق ضمن بازدید میدانی از این پارکینگ خودرو عملکرد دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مخدر استان را در نظم دهی پارکینگ و سامان دهی خودروها در مزایده ها را قابل قبول بیان کرد گفت: اولا تلاش شود، کمافی السابق در تعیین تکلیف خودروها و فروش مزایده آنها تسریع شود و ثانیاً خودروهایی که در فضای باز بدون پوشش قرار دارند تدبیری شود که در معرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف خودرو های توقیف شده و رسوبی

لزوم تعیین تکلیف خودرو های توقیف شده و رسوبی