مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-18سياسي

دلیل لغو کنسرت علیرضا قربانی اعلام شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، علیرضا قربانی از اواسط اردیبهشت تور کنسرت هایش را در شهرهای مختلف ایران شروع کرد و از اواخر خرداد تا اواخر تیر، هم هر شب در کاخ سعدآباد تهران کنسرتش را برگزار کرد و با استقبال کم نظیر مخاطبان روبه رو شد و نکته جالب تر ماجرا این است که در ادامه این رویداد، تورکنسرت های قربانی به کانادا و استرالیا و اروپا رفت و این رویه و علاقه به برگزاری کنسرت تا به امروز ادامه پیدا کرد و به جرئت می توان گفت که قربانی و صدایش مورد استقبال قرار گرفتند.

روزگار غریبیست نازنین.

متن نامه این گونه شروع شد، کدام نامه؟ روزگار غریبیست نازنین.

متاسفانه طی روزهای گذشته علیرغم تلاش و پیگیری های خارج از تصور تیم اجرایی برای برگزاری کنسرت در شهر اصفهان، مجوز کنسرت صادر نشد.

به عنوان عضوی از جامعه هنر مستقل کشور اعلام می کنم، کم سعادت بودیم از دیدار مردم شریف و هنرپرور اصفهان که سهم غیرقابل انکاری در فرهنگ و هنر این سرزمین و حال و هوای یگانه اش دارند.

از همه عزیزانی که مثل همیشه با مهر برای حضور در کنسرت اشاره شده برنامه ریزی کرده بودند، عذرخواهی می کنیم و با لطف پروردگار و امیدوار به رفع برخی موانع غیر منطقی و با انرژی مضاع به دیدارتان خواهیم آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل لغو کنسرت علیرضا قربانی اعلام شد!

دلیل لغو کنسرت علیرضا قربانی اعلام شد!