مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:502023-10-25سياسي

مخالفت مجلس با بازطراحی سامانه جامع عملکرد کارکنان دولت


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بازطراحی و استقرار سامانه جامع عملکرد کارکنان دولت بر اساس شاخص های اصلی نتیجه محور و استانداردهای جلب رضایت مردمی مخالفت کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بازطراحی و استقرار سامانه جامع عملکرد کارکنان دولت بر اساس شاخص های اصلی نتیجه محور و استانداردهای جلب رضایت مردمی مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه) و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، بند ب ماده 110 لایحه برنامه را بررسی و با حذف این بند موافقت کردند.

در جریان بررسی این بند، رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اکنون این موضوع از اختیارات دولت و رییس جمهور است و طرح آن در لایحه برنامه لزومی ندارد.

در نهایت پس از موافقت نمایندگان با اخطاری مبنی بر غیر ضرور بودن این بند، آن را از لایحه برنامه حذف کردند.

در بند ب ماده 110 لایحه برنامه هفتم آمده بود که به منظور توسعه نظام مدیریت عملکرد نتیجه محور و حافظه دار کردن پرونده شغلی مدیران و کارکنان دستگاه های یادشده، نسبت به بازطراحی و استقرار سامانه جامع عملکرد کارکنان دولت بر اساس شاخص های اصلی نتیجه محور و استانداردهای جلب رضایت مردمی و سلامت اداری با توجه به موارد زیر اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس با بازطراحی سامانه جامع عملکرد کارکنان دولت

مخالفت مجلس با بازطراحی سامانه جامع عملکرد کارکنان دولت