مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-20اقتصادي

جزییات جدید از فروش متری مسکن در تهران


مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران درخصوص فروش متری مسکن در قالب بورس گفت: در ارتباط با این مسأله ما بنا داریم از ابزارهای نوین مالی برای فروش مسکن استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رضا سیفی در حاشیه بازدید خبرنگاران از بخش باغ راه حضرت زهرا (س) (3 کیلومتر در منطقه 17) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه های مهمی در منطقه 17 در حال انجام است که یکی از مهمترین پروژه ها، پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) است و در کنار این پروژه پروژه های عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و ورزشی در حال انجام است.

وی با اشاره به پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) تصریح کرد: تکمیل و بهره برداری از این پروژه و افزایش سرانه های ورزشی و تفریحی در منطقه 17 و 18 کمک خواهد کرد به طوریکه این پروژه 12 الی 13 سال معطل مانده بود و در دوره جدید مدیریت شهری مجددا این پروژه در دستور کار قرار گرفت و پیشرفت خوبی نیز در این پروژه وجود دارد.

شهردار منطقه 17 با اشاره به اینکه مسئولیت این پروژه به سازمان نوسازی شهر تهران سپرده شده است، تصریح کرد: این پروژه پیشرفت خوبی را تاکنون داشته که بنابر اعلام سازمان نوسازی پیشرفت این پروژه 30 درصد است و حجم قابل توجهی از این پروژه توسط قرارگاه خاتم در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از فروش متری مسکن در تهران

جزییات جدید از فروش متری مسکن در تهران