مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-15اقتصادي

حمل ونقل عمومی نجف آباد جان تازه می گیرد


با بهسازی و نوسازی اتوبوس های جدید، ناوگان حمل و نقل عمومی نجف آباد جان تازه می گیرد.

- ایسنا/اصفهان شهردار نجف آباد گفت: با بهسازی و نوسازی اتوبوس های جدید، ناوگان حمل و نقل عمومی نجف آباد جان تازه می گیرد.

عبدالرسول امامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به فرسودگی بخشی از خودروهای حمل و نقل عمومی و همچنین لزوم توسعه این بخش، با خرید خودروهای جدید و یا بهسازی اتوبوس های واحد تحول در نجف آباد ایجاد خواهد شد.

وی افزود: تا پایان امسال 10 دستگاه اتوبوس و 34 دستگاه ون جدید به چرخه حمل و نقل عمومی وارد خواهد شد که بخش خصوصی نیز در این خصوص همکاری و مشارکت دارد.

شهردار نجف آباد با بیان اینکه افزایش قیمت اتوبوس های واحد و محدودیت اعتبارات مدیریت شهری را داریم، تصریح کرد: بازسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوس در دستور کار قرار گرفته که برای آن 550 میلیارد ریال هزینه اختصاص داده ایم و 10 واحد بهسازی خواهند شد.

وی ادامه داد: این اقدامات در کاهش تردد خودروهای تک سرنشینی و کاهش آلایندگی ها نقش داشته که مدیریت شهری بر توسعه حمل و نقل عمومی تمرکز دارد.

به گفته امامی، خدمات حمل و نقل عمومی تنها متوجه شهروندان نجف آبادی نبوده و بسیاری از مسافران و مردم دیگر شهرها نیز برای رفت و آمد خود از این خدمات بهره می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل ونقل عمومی نجف آباد جان تازه می گیرد

حمل ونقل عمومی نجف آباد جان تازه می گیرد