مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-18پزشكي

تمام کرمانشاهیان تا پایان سال صاحب پزشک خانواده می شوند


معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اجرایی شدن طرح پزشک خانواده شهری در شش شهرستان استان خبر داد و افزود: تا پایان سال تمام شهرهای بالای 20 هزار خانوار تحت پوشش این طرح می روند.

- تمام کرمانشاهیان تا پایان سال صاحب "پزشک خانواده" می شوند ایسنا/کرمانشاه معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اجرایی شدن طرح پزشک خانواده شهری در شش شهرستان استان خبر داد و افزود: تا پایان سال تمام شهرهای بالای 20 هزار خانوار تحت پوشش این طرح می روند.

دکتر خسرو کریمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع طرح پزشک خانواده شهری از اردیبهشت ماه امسال، گفت: پزشک خانواده روستایی از سال 1384 در روستاها و شهرهای با کمتر از 20 هزار نفر جمعیت اجرایی شده بود و اکنون نوبت به اجرایی شدن این طرح در شهرهای با بیش از 20 هزار نفر جمعیت رسیده است.

وی افزود: با شروع این طرح در سراسر کشور، در استان کرمانشاه نیز شهرستان کنگاور به عنوان پایلوت معرفی و طرح در آن اجرایی شد.

کریمی با اشاره به وجود 9 شهر با بیش از 20 هزار نفر جمعیت در استان گفت: این شهرها عبارتند از کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، سرپل ذهاب، جوانرود، سنقر و کلیایی، صحنه، کنگاور و هرسین که باید طرح پزشک خانواده شهری در آنها اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام کرمانشاهیان تا پایان سال صاحب پزشک خانواده می شوند

تمام کرمانشاهیان تا پایان سال صاحب پزشک خانواده می شوند