مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-03سياسي

امام جمعه مشگین شهر: ترویج دروغ های شاخ دار از اهداف امپراطوری رسانه ای غرب است


ترویج دروغ های شاخ دار در جامعه و بی اهمیت و سانسور خبرهای درست را از جمله اخبار امپراطوری رسانه ای غرب و برخی کشورهای اروپایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه از جاهلیت های مدرن و ترویج دروغ های شاخدار در جامعه و بی اهمیت و سانسور خبرهای درست را از جمله اخبار امپراطوری رسانه ای غرب و برخی کشورهای اروپایی در تاثیرگذاری به افراد جامعه در عصر حاضر دانست.

وی افزود: آمریکا و متحدانش به اسم حقوق بشر فساد و فحشا و تجارت جهانی به راه انداخته و سو استفاده از کودکان معصوم و با ترویج همجنس گرایی میخواهند خود را مترقی نشان دهند، تنها راه مقابله با جاهلیت مدرن شرط اول بصیرت و چنگ توسل و پیوند به دامان اهل بیت عصمت و طهارت و نجات از این مسیر منحرف تمسک به اسلام ناب محمدی وقرآن کریم است.

خطیب نماز جمعه شهرستان مشگین شهر در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه اشاره به حماسه سیزده آبان و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تقارن آن با شهادت سید محمد حسین فهمیده عنوان کرد: تسخیر لانه جاسوسی هیمنه استکبار جهانی را برهم زده و آن را رو به افول کشید و هم چنین مردم با حضور در راهپیمایی سیزده آبان ماه بار دیگر هیمنه پوشالی استکبار را بامشت های گره زده از روی زمین پاک خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مشگین شهر: ترویج دروغ های شاخ دار از اهداف امپراطوری رسانه ای غرب است

امام جمعه مشگین شهر: ترویج دروغ های شاخ دار از اهداف امپراطوری رسانه ای غرب است