مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-08سياسي

مبارزه قاطع و به دور از جوسازی با زمین خواری در فارس


اقدامات دادگستری فارس در پیشگیری و مبارزه با زمین خواری بسیار قاطع، کاربردی  و به دور از جوسازی است و نتایج گویای حصول اهداف تعیین شده است.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس گفت: اقدامات دادگستری فارس در پیشگیری و مبارزه با زمین خواری بسیار قاطع، کاربردی  و به دور از جوسازی است و نتایج گویای حصول اهداف تعیین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در بازدید از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس ضمن بررسی سامانه های موجود در این معاونت با کارشناسان این حوزه دیدار و فعالیتهای آنان را مورد بررسی قرار داد.

رییس کل دادگستری فارس، حجم اقدامات صورت گرفته در این معاونت را گسترده و کاربردی ارزیابی کرد دانست و گفت: پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی به حدی اهمیت دارد که اگر تمرکز برنامه های کل مجموعه دادگستری متوجه این حوزه باشد بهترین اثرگذاری را در جامعه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: وقتی مشکل مادر یا همسر یک خانواده و یا یک کودک کار و.

با حمایت و تلاش شما حل می شود، تأثیر این اقدام متوجه کل اجتماع می شود.

موسوی با اشاره به افتتاح مجتمع قضایی ـ حمایتی شوق زندگی بیان کرد: با توجه به حجم گسترده مراجعین به این مجتمع، باید زبده ترین و عاشق ترین نیروها در این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه قاطع و به دور از جوسازی با زمین خواری در فارس

مبارزه قاطع و به دور از جوسازی با زمین خواری در فارس