مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-11فرهنگي

ایستگاه مطالعه و معرفی کتاب مفید در هفته کتاب سیستان و بلوچستان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: چندین برنامه فرهنگی در هفته کتاب در استان اجرا می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: چندین برنامه فرهنگی در هفته کتاب در استان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه کارگروه بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان امروز شنبه در زاهدان برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان به فعالیت کتابخانه های باز و بسته در مساجد اشاره کرد و یادآور شد: با وجود افزایش دامنه اطلاع رسانی و فضای مجازی، هنوز کتاب جایگاه خاص و ویژه خودش را دارد.

حجت الاسلام مهدی پودینه گفت: محله محور بودن، دسترس پذیری، داشتن کتاب های مفید، عمومی بودن، همجواری با مسجد، مردمی بودن، گستردگی و پیوستگی از جمله ویژگی های کتابخانه های مسجد نسبت به سایر کتابخانه ها بوده است.

نمایشگاه کتاب، ایستگاه مطالعه و معرفی کتاب مفید در مصلی المهدی زاهدان، اجرای طرح پالایش کتاب، اهدای کتاب، پخش مستند کتابخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد، پخش مستند سرود با موضوع کتاب در شبکه استانی هامون از جمله برنامه های پیشنهادی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه مطالعه و معرفی کتاب مفید در هفته کتاب سیستان و بلوچستان

ایستگاه مطالعه و معرفی کتاب مفید در هفته کتاب سیستان و بلوچستان