مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-11بين الملل

دانشمند علوم سیاسی آمریکایی: اسراییل در حال ارتکاب جنایات جنگی است


«جان مرشایمر» نویسنده و دانشمند علوم سیاسی آمریکایی گفت: «اسراییل کارزاری را برای مجازات غیرنظامیان در غزه به راه انداخته است و آن ها به ایجاد ویرانی در غزه علاقه مند هستند و در این مسیر تعداد زیادی از غیرنظامیان را می کشند.

- جان مرشایمر نویسنده و دانشمند علوم سیاسی آمریکایی گفت: اسراییل کارزاری را برای مجازات غیرنظامیان در غزه به راه انداخته است و آن ها به ایجاد ویرانی در غزه علاقه مند هستند و در این مسیر تعداد زیادی از غیرنظامیان را می کشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان مرشایمر که بنیانگذار نظریه رئالیسم تهاجمی است در گفت وگو با اندرو ناپولیتانو قاضی سابق دادگاه عالی نیوجرسی و تحلیلگر شبکه فاکس نیوز بیان کرد: به نظر من وقتی چنین کاری را انجام می دهید، مرتکب جنایات جنگی می شوید.

اگر اسراییل فقط می خواست حماس را هدف قرار دهد و از کشتار غیرنظامیان جلوگیری می کرد، می توانستید استدلال منسجمی ارائه کنید که آن ها مرتکب چنین جنایاتی نشده اند.

وی افزود: اما اسراییلی ها با اقدامات خود مرتکب جنایات جنگی شده اند.

آن ها عمدا غزه را از هم پاشیده اند و این کارزاری است که آن ها به راه انداخته اند.

این نویسنده و محقق سیاسی برجسته آمریکایی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر این، اسراییلی ها غذا، آب و گاز غزه را قطع کرده اند و در نتیجه جمعیت غیرنظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند علوم سیاسی آمریکایی: اسراییل در حال ارتکاب جنایات جنگی است

دانشمند علوم سیاسی آمریکایی: اسراییل در حال ارتکاب جنایات جنگی است