مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 16:552023-10-26سياسي

حداد عادل: وحدت نیروهای انقلاب ضروری است


عضو مجمع تشخیص مصلح نظام و رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در اولین همایش مبنا بر لزوم وحدت بین نیروهای انقلاب تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلح نظام و رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در اولین همایش 4 هزارنفری مبنا در حرم امام خمینی(ره) اظهار کرد: مایل هستم ادای احترام کنم به امام بزرگوار ما که با انقلاب اسلامی نه تنها در ایران در بلکه در جهان افق جدیدی پدید آورد، امیدوارم ما نیز وارثان خلفی برای شهیدانی باشیم که در رکاب امام به شهادت رسیدند.

وی گفت: مجلس دستاوردهای قابل توجهی داشته است، که من به برخی اشاره می کنم؛ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، قانون حمایت از خانواده و جمعیت، قانون جهش تولید دانش بنیان، قانون رتبه بندی معلمان، اصلاحات گوناگون در قوانین اقتصادی، در قانون بیمه، بانکداری، مالیات و بودجه که بخشی از کارنامه مجلس یازدهم است.

حداد عادل تاکید کرد: اجتماع امروز را برای تقویت وحدت نیروهای انقلابی ضروری می دانم، امیداورم مجلسی انقلابی تر، کارآمدتر و با تجربه تر داشته باشیم، آقای رییسی نیز تمایل داشتند که در این مجلس شرکت کنند که فرمودند از جانب من به حاضران در مجلس سلام من را برسانید، ما امیدواریم بتوانیم دست در دست هم در خدمت اسلام و قرآن و کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداد عادل: وحدت نیروهای انقلاب ضروری است

حداد عادل: وحدت نیروهای انقلاب ضروری است