مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-20حوادث

تصادف در محور سربیشه به نهبدان 5 کشته داد


برخورد دو دستگاه سواری پراید در کیلومتر 15 سربیشه به نهبندان پنج کشته و 3 مجروح برجای گذاشت.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد دو دستگاه سواری پراید در کیلومتر 15 سربیشه به نهبندان پنج کشته و 3 مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ علیرضا رضایی صبح دوشنبه اظهار کرد: صبح امروز 29 آبان در ساعت8:15 و اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر 15 محور سربیشه به نهبندان بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری پراید حامل سوخت قاچاق که از سربیشه به سمت نهبندان در حرکت بوده با یک سواری پراید که از سمت مقابل در حرکت بوده برخورد کرده است که خودروها دچار حریق شدند.

رضایی یادآور شد: در این سانحه متاسفانه 5 نفر جان خود را از دست دادند و 2 نفر نیز از سرنشینان پراید و یک نفر از افراد محلی که قصد کمک داشته مجروح شده که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: علت تصادف در دست بررسی است و رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در محور سربیشه به نهبدان 5 کشته داد

تصادف در محور سربیشه به نهبدان 5 کشته داد