مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-21سياسي

از مناقشه «سعدآباد» تا آرامش «لاهه»؛ آیا قطع درخت الزاما حاشیه ساز است؟!


در برخی شهرهای جهان طرح و تدبیری ساده اما موثر به کار بسته شده که اگر در دستور کار مقامات کشورمان در شهرهای مختلف قرار گیرد، خواهیم دید که قطع درختان الزاما به شکل گیری حواشی و سو استفاده رسانه های معاند و دشمنان منجر نخواهد شد و مردم هم نهایتا همراهی .

- آیا درخت عمری ابدی دارد؟ بی شک پاسخ همه به این سوال منفی است، اما آیا قرار است علم به این موضوع، موجب بی تفاوتی مان به از دست رفتن درختان شود؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اگر قرار به معرفی یکی از نمونه های ساده و حتی دم دستی تر علاقمندی ایرانیان به محیط زیست باشیم، می توان واکنش های پرشمار شکل گرفته به قطع درختان در گوشه و کنار کشور اشاره کرد.

درختانی که جای خالی شان زود به چشم عده ای از شهروندان و رهگذران می آید و با واکنش آنها، غالبا در زمانی کوتاه فقدانشان به اطلاع عده زیادتری می رسد و گاه مسئولان را وادار به واکنش می کند.

مثل اتفاقی که چند روز قبل در تهران رقم خورد و به سرعت تا جایی پیش رفت که به طرح سوال از رییس شورای شهر تهران منجر شد؛ پرسشی درباره قطع درختان در سعد آباد و چند نقطه دیگر تهران که مهدی چمران در پاسخ به آن گفت: وقتی درختی دچار آفت می شود ممکن است سقوط کند و به جان و مال مردم آسیب برساند، لذا قبل از روی دادن چنین حادثه ای قطع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مناقشه «سعدآباد» تا آرامش «لاهه»؛ آیا قطع درخت الزاما حاشیه ساز است؟!

از مناقشه «سعدآباد» تا آرامش «لاهه»؛ آیا قطع درخت الزاما حاشیه ساز است؟!