مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-02سياسي

لزوم توجه خیرین به نیازهای دانشگاه­ های مناطق محروم و کم برخوردار​


در برخی از مناطق کشور که از لحاظ اقتصادی و صنعتی ضعیف هستند نیازهای دانشگاه ها بسیار زیاد و جذب کمک های خیرین بسیار کم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، مصطفی زمانیان دبیر ستاد خیرین وزارت علوم در جلسه روسای دانشگاه ها و خیرین منطقه 4 کشور که در سالن کنفرانس اندیشه دانشگاه قم برگزار شد با اشاره به اینکه شعار دولت سیزدهم دولت مردم است گفت: سعی ما بر این است که این شعار تحقق یابد و مردم در همه ابعاد تصمیم گیر بوده و مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به دلایل تشکیل شوراهای منطقه ای خیرین در کشور اظهار کرد: نیاز دانشگاه های کوچک و نوپا در جذب کمک های خیرین بیشتر است و متاسفانه این دانشگاه ها جذب کمتری از کمک های خیرین دارند.

زمانیان افزود: در حال حاضر فرصت مناسبی است که روسای دانشگاه ها و خیرین دیوارها را از بین ببرند و یک نگاه کلان داشته باشند به گونه ای که خیرین با نگاهی فرا استانی و کشوری مسائل دانشگاه ها  را ببینند.

زیرا در برخی از مناطق کشور که از لحاظ اقتصادی و صنعتی ضعیف هستند نیازهای دانشگاه ها بسیار زیاد و جذب کمک های خیرین بسیار کم است.

* ظرفیت قانونی تاسیس بنیاد حامیان فراهم شده است دبیر ستاد خیرین وزارت علوم با تاکید بر ضرورت تاسیس بنیاد حامیان در تمام دانشگاه ها تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه خیرین به نیازهای دانشگاه­ های مناطق محروم و کم برخوردار​

لزوم توجه خیرین به نیازهای دانشگاه­ های مناطق محروم و کم برخوردار​