مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-30فناوري

حمایت رایتل از همایش الگوی مطلوب تصمیم سازی در امور اقتصادی کشور


عضو هیئت مدیره رایتل با ذکر اینکه امروزه در تمام دنیا، شرکت ها به صورت هم زمان تولیدکننده و مصرف کننده داده هستند، گفت: نقش داده در تصمیم گیری های روزانه افراد و بنگاه های اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

- عضو هیئت مدیره رایتل با ذکر اینکه امروزه در تمام دنیا، شرکت ها به صورت هم زمان تولیدکننده و مصرف کننده داده هستند، گفت: نقش داده در تصمیم گیری های روزانه افراد و بنگاه های اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

   شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان یک بنگاه اقتصادی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از همایش الگوی مطلوب تصمیم سازی در امور اقتصادی کشور حمایت کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی رایتل، این همایش با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل و همکاری اندیشکده اقتصاد ایران و فناوری نرم دانشگاه امام صادق(ع) در تاریخ 6 و 7 آبان ماه در دانشگاه امام صادق برگزار شد.

روز نخست این نشست، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، محمدصادق کریمی مهرآبادی عضو هیئت مدیره رایتل و رییس مرکز توسعه کسب و کار و فناوری های نوین و جمعی از فعالان این حوزه حضور داشتند.

  در این همایش، نظام های ملی تصمیم یار راهبردی داده محور، نظام تصمیم سازی ملی اقتصادی مبتنی بر داده ها و شواهد، حکمرانی اقتصادی مبتنی بر نظام های تصمیم یار داده ها و شواهد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت رایتل از همایش الگوی مطلوب تصمیم سازی در امور اقتصادی کشور

حمایت رایتل از همایش الگوی مطلوب تصمیم سازی در امور اقتصادی کشور