مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-18سياسي

برقراری پروازهای مسافربری در فرودگاه سراوان پس از 15 سال


تحقق وعده ای دیگر در دولت سیزدهم باعث شد تا ساکنان شرقی ترین نقطه ایران در سراوان پس از گذشت 15 سال از حذف پروازهای مسافربری فرودگاه روز گذشته شاهد برقراری اولین پرواز مسافربری از تهران در فرودگاه سراوان باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان تحقق وعده ای دیگر در دولت سیزدهم باعث شد تا ساکنان شرقی ترین نقطه ایران در سراوان پس از گذشت 15 سال از حذف پروازهای مسافربری فرودگاه روز گذشته شاهد برقراری اولین پرواز مسافربری از تهران در فرودگاه سراوان باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان امروز در حاشیه مراسم استقبال از مسافرانی که با نخستین پرواز مسافری شرکت ماهان وارد فرودگاه شهدای شدند، گفت: امروز یک خوشحالی در چهره مردم دیده می شود و این مهم به خیروبرکت فرامینی است که از طرف مقام معظم رهبری صادر شد در جهت اینکه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهایت تلاش و کوشش خودش را برای خدمت رسانی به مردم سیستان و بلوچستان بویژه منطقه بلوچستان در دستور کار خود قرار دهد.

سردار حسین ظریفی افزود: فرودگاه سراوان در حدود 15 سال، فعالیتی در حوزه کشوری نداشته؛ اما با تدابیر صورت گرفته در نیروی زمینی سپاه فعالیت لشکری خود را در حوزه نیروهای زمینی داشت که با حضور سردار سلامی فرودگاه شهدای سراوان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری پروازهای مسافربری در فرودگاه سراوان پس از 15 سال

برقراری پروازهای مسافربری در فرودگاه سراوان پس از 15 سال