مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 20:102023-10-24سياسي

رژیم صهیونیستی از لیست نمایندگی های صلیب سرخ حذف شود


رییس کمیته حقوق بشر در نامه ای به مدیر کمیته بین المللی صلیب سرخ خواستار حذف نام رژیم اشغالگر قدس از لیست نمایندگی های فدراسیون بین المللی صلیب سرخ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، زهره الهیان رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در نامه ای به مدیر کمیته بین المللی صلیب سرخ خواستار حذف نام رژیم اشغالگر قدس از لیست نمایندگی های فدراسیون بین المللی صلیب سرخ شد.

متن نامه زهره الهیان به میریانا اسپوریالیک مدیر کمیته بین المللی صلیب سرخ به شرح زیر است: میریانا اسپوریالیک عزیز مدیر محترم کمیته بین المللی صلیب سرخ عالیجناب؛ در ابتدا مایلم به نمایندگی از همکارانم در مجلس شورای اسلامی ایران، سلام گرم و صمیمانه خود را به شما ابلاغ نمایم.

همان گونه که مستحضرید؛ جهان بار دیگر شاهد چهره خصمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی است که با ارتکاب جنایات بزرگ و نسل کشی آشکار، یکی از مخوف ترین فجایع تاریخ را رقم زد.

اقدامات غیرانسانی و جنون آمیز رژیم اشغالگر قدس، پس از سال ها مظلوم نمایی و تبلیغات علیه مسلمانان به عنوان جریان های تروریستی و ضد یهود، افکار عمومی دنیا و حتی انگلیس، آمریکا و اروپا که تا به حال از رژیم صهیونیستی حمایت کرده اند را در بهت و حیرت فرو برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی از لیست نمایندگی های صلیب سرخ حذف شود

رژیم صهیونیستی از لیست نمایندگی های صلیب سرخ حذف شود