مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-01اقتصادي

دستگیری دلالان ارزی در پایتخت


رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری 2 نفر از دلالان ارزی که اقدام به صدور حواله جات غیرقانونی ارز می کردند،خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محل فعالیت غیرمجاز ارزی خبرداد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در مبارزه با اخلالگران بازار ارز و پی کسب خبر مبنی بر فعالیت غیر مجاز ارزی توسط افرادی در دفتری در خیابان شریعتی، عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری 2نفر از فعالان غیرمجاز ارزی کردند که به صورت گسترده در کار حوالجات غیرقانونی ارز بودند.

 سرهنگ افشاری افزود: در بازرسی از دفتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود مقدار 733.

159 واحد انواع ارز، 12قطعه انواع سکه، لب تاپ، آی پد، گوشی تلفن همراه، پول شمار، ترازوی دیجیتال و تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیرمجاز ارزی و طلا کشف شد که پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه افراد باید معاملات اعم از خرید و فروش اموال منقول و غیرمنقول را بصورت شفاف با پول رایج کشور و با اسناد اعتباری اعم از چک و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دلالان ارزی در پایتخت

دستگیری دلالان ارزی در پایتخت