مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-21اقتصادي

70 درصد اقتصاد شهرستان ورامین بر پایه تولیدات محصولات کشاورزی است


70 درصد اقتصاد شهرستان ورامین بر پایه تولیدات محصولات کشاورزی است و حمایت همه جانبه از تولید کنندگان باید در دستور عمل مدیران جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: 70 درصد اقتصاد شهرستان ورامین بر پایه تولیدات محصولات کشاورزی است و حمایت همه جانبه از تولید کنندگان باید در دستور عمل مدیران جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مجید درویشی در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید جهاد کشاورزی شهرستان ورامین پیش از ظهر سه شنبه 30 آبان ماه خاطرنشان کرد: 70 درصد اقتصاد شهرستان ورامین بر پایه تولیدات محصولات کشاورزی است و حمایت همه جانبه از تولید کنندگان باید در دستور عمل مدیران جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین افزود: بعضی از قوانین و دستور عمل ها مشکلاتی را برای تولید کنندگان به ویژه تولیدکنندگان سنتی ایجاد کرده است که باید با نگاه حل مسئله جهاد کشاورزی مشکلات را سامان دهد.

معاون استاندار تهران اظهار کرد: پیگیری حق آبه شهرستان ورامین به ویژه از رودخانه ها شور دیلی و شور از جمله مسائل استراتژیک جهت ادامه و افزایش راندمان تولید در مجموعه شهرستان ورامین است.

درویشی در پایان سخنان خود گفت :حمایت ویژه از سرمایه گذاران بخش کشاورزی و تسهیل در فرآیند صدور مجوزات از دیگر ماموریت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد اقتصاد شهرستان ورامین بر پایه تولیدات محصولات کشاورزی است

70 درصد اقتصاد شهرستان ورامین بر پایه تولیدات محصولات کشاورزی است