مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-10اقتصادي

افتتاح پایگاه خیرساز اورژانس سرکان


ساختمان پایگاه اورژانس سرکان با حضور رییس مرکز اورژانس استان مدیر مشارکت های مردمی، مشاوره اجرایی رییس دانشگاه مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

- ایسنا/همدان ساختمان پایگاه اورژانس سرکان با حضور رییس مرکز اورژانس استان مدیر مشارکت های مردمی، مشاوره اجرایی رییس دانشگاه مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

رییس اورژانس استان همدان در این آیین، بیان کرد: این پروژه با مشارکت خیرین بزرگوار در زمینی به مساحت 500 متر مربع و زیر بنای 130 متر مربع با هزینه کرد 26 میلیارد ریال ساخته شده و آماده خدمت رسانی به است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان همدان، دکتر شکوهی افزود: با افتتاح این پروژه زمان رسیدن بر بالین بیماران کاهش خواهد یافت.

رییس مرکز اورژانس استان همدان ضمن تشکر از خیرین نیک اندیش مرحومه اقدس مرتضی بیگی و زنده یاد حاج محمد کریم فضلی برای تکمیل این پروژه، تأکید کرد: از خیرین بزرگوار دعوت می کنیم که با مشارکت با اورژانس 115 استان در کار خیر ساخت و تجهیز پایگاه های اورژانس و بازسازی آمبولانس ها کمک رسانند و منفعت بالای اخروی خود را رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پایگاه خیرساز اورژانس سرکان

افتتاح پایگاه خیرساز اورژانس سرکان