مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-04سياسي

بهادری جهرمی: نگاه مقاومت امروز قوی تر از همیشه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی بعدازظهر شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) افزود: یکی از فلسفه های قرآن کریم که برخی روز ها را به ایام الله نام می برد این است که ایام و موقعیت های خاص این ظرفیت و توانایی .

- سخنگوی دولت با اشاره به اینکه امروز نگاه مقاومت قوی تر از همیشه است، گفت: فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قلب تپنده و کلام مشترک جهان اسلام بوده، هست و خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی بعدازظهر شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) افزود: یکی از فلسفه های قرآن کریم که برخی روز ها را به ایام الله نام می برد این است که ایام و موقعیت های خاص این ظرفیت و توانایی را دارند که بتوانند پرده هایی از حقیقت را نمودار کنند و به طور قطع نیز 13 آبان در انقلاب اسلامی یکی از این ایام بود و به برکت اخلاص انقلابیون و راهبرد حضرت امام راحل از آن بهره مند شدیم.

وی ادامه داد: آغاز سالروز 13 آبان با تبعید امام راحل در سال 43 بود، بعد از آن کشتار دانش آموزان در آبان 57 و سپس پاسخ قاطع و کوبنده دانشجویان و بخشی از دانش آموزان در آبان 58 به اقداماتی که آمریکاییان و رژیم سلطنتی علیه ملت ایران داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: نگاه مقاومت امروز قوی تر از همیشه است

بهادری جهرمی: نگاه مقاومت امروز قوی تر از همیشه است