مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-30سياسي

مصوبه کمیسیون تلفیق به منظور استفاده از گاز ال پی جی برای خودروها


عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس از مصوبه این کمیسیون برای استفاده از گاز ال پی جی برای سوخت خودروها و احداث جایگاه های سوخت گاز مایع خبر داد .

- حجت الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت در جلسه امروز بعضی از مواد ارجاعی از صحن درباره لایحه برنامه هفتم توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  وی افزود: در جریان بررسی این مواد اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند که استفاده از گاز مایع ال پی جی برای سوخت خودروها در طول سال های اجرای برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد و دولت نسبت به احداث جایگاه های سوخت ال پی جی اقدام کند.

  عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار داشت: در این جلسه آقای قالیباف نیز در کمیسیون حضور پیدا کرد و درباره مواد مربوط به ایثارگران و همسان سازی حقوق بازنشستگان مطالبی مطرح شد.

  نوروزی خاطرنشان کرد : رییس مجلس در جلسه امروز کمیسیون تلفیق گفت که مواد مربوط به ایثارگران و همسان سازی حقوق بازنشستگان را در جلسات علنی هفته آینده در صحن به رای خواهیم گذاشت.

  وی افزود:  بنا شد تا مواد مربوط به ایثارگران و همسان سازی حقوق بازنشستگان بار دیگر در جلسات این هفته کمیسیون مورد بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کمیسیون تلفیق به منظور استفاده از گاز ال پی جی برای خودروها

مصوبه کمیسیون تلفیق به منظور استفاده از گاز ال پی جی برای خودروها