مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-05اقتصادي

بهره برداری از 50 طرح آبرسانی روستایی همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به استان از 50 طرح آبرسانی روستایی با جمعیتی افزون بر 26 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از بهره برداری از 50 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان همزمان با سفر رییس جمهور به استان خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال از منابع مختلف از جمله ردیف های اعتباری ملی و استانی اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: برای آبرسانی به این 50 روستا 69 کیلومتر عملیات احداث و اصلاح خط انتقال آب اجرا شده است.

وی بیان کرد: اصلاح و توسعه 28 کیلومتر شبکه توزیع آب و احداث 16 باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت بیش از 3 هزار و 500 متر مکعب نیز از دیگر بخش های این طرح آبرسانی است.

جزء قاسمی یادآور شد: حفر و تجهیز 14 حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، احداث 5 رشته قنات، 2 باب ایستگاه پمپاژ و یک دهنه چشمه نیز از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب برای آبرسانی به این 50 روستا بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان تاکید کرد: توسعه و ارتقاء خدمات آبرسانی به مناطق روستایی جزء اولویت های کاری شرکت آب و فاضلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 50 طرح آبرسانی روستایی همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان

بهره برداری از 50 طرح آبرسانی روستایی همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان