مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-28فناوري

ماجرای کلاهبرداری میلیاردی 2 دختر جوان+ فیلم اعترافات


2 دختر جوان که از 13 مغازه دار گرمساری کلاهبرداری میلیاردی کرده بودند، گرچه بالأخره در تور پلیس گرفتار شدند؛ اما اعترافات جالب توجهی دارند.

- خبرگزاری فارس- معصومه رشیدی: کلاهبرداران هر روز شیوه های جدیدی را برای کلاهبرداری به کار می گیرند و از این رو، پلیس همواره توصیه می کند تا در مراودات مالی، مراقب ترفندهای بی شمار کلاهبرداران باشید.

با فراگیر شدن مبادلات مالی به شکل اینترنتی و رشد سامانه های بانکی در فضای اینترنت و گوشی های تلفن همراه هوشمند، اقدامات کلاهبرداران نیز متناسب با آن جدیدتر شده است.

در روزهای اخیر، کلاهبرداری 2 زن از شماری از مغازه های شهرستان گرمسار در فضای مجازی و بین مردم این شهرستان بازتاب قابل توجهی داشت؛ اما ماجرا از چه قرار بود؟ پای 2 زن در میان است! سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان در این زمینه می گوید: در پی اعلام چندین مغازه دار از شهر گرمسار مبنی بر کلاهبرداری 2 نفر خانم از آنها، پیگیری پرونده در دستور کار پلیس استان سمنان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این 2 نفر به خرید از فروشگاه های گرمسار اقدام می کردند و سپس با ارائه رسید جعلی به مغازه داران، سعی داشتند تا آنها را فریب دهند و کلاهبرداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کلاهبرداری میلیاردی 2 دختر جوان+ فیلم اعترافات

ماجرای کلاهبرداری میلیاردی 2 دختر جوان+ فیلم اعترافات