مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:052023-10-28سياسي

نشست جهاد تبیین با موضوع انتفاضه فلسطین در وزارت علوم برگزار شد


نخستین جلسه جهاد تبیین و روشنگری با موضوع بررسی ابعاد انتفاضه فلسطین با مشارکت بسیج کارکنان و دفتر شاهد و ایثارگران وزارت علوم برگزار شد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، نخستین جلسه جهاد تبیین و روشنگری با موضوع بررسی ابعاد انتفاضه فلسطین با مشارکت بسیج کارکنان و دفتر شاهد و ایثارگران وزارت علوم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام محمد صادق جمالی دبیر ستاد جهاد تبیین امور ایثارگران وزارت علوم به بیان اهمیت جهاد تبیین در مقطع کنونی اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جهاد تبیین فریضه ای قطعی و فوری است و لازم است همه ی افراد خصوصاً دانشگاهیان در این زمینه فعالانه کنش گری اثرگذار داشته باشند.

در ادامه این نشست منوچهر رشادی، مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران به بیان سابقه انتفاضه فلسطین و آغاز سکونت یهودیان در این منطقه ی راهبردی خاورمیانه اشاره کرد.

رشادی با اشاره با نقش انگلیس در طی سال های 1917 تا 1948 میلادی در زمینه سازی و کوچاندن یهودیان از نقاط مختلف دنیا به این منطقه و تغییر در بافت جمعیتی یهودیان فلسطین از زیر 5 درصد به بیش از 10 درصد، کمک های برخی از کشورهای غربی از جمله انگلیس و امریکا در تأسیس رژیم منحوس صهیونیستی را مهم ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست جهاد تبیین با موضوع انتفاضه فلسطین در وزارت علوم برگزار شد

نشست جهاد تبیین با موضوع انتفاضه فلسطین در وزارت علوم برگزار شد