مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-16اقتصادي

ثبت نام بیش از 23000 متقاضی تسهیلات اشتغال در سامانه حیات


مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از ثبت نام بیش از 23 هزار نفر در سامانه حیات جهت دریافت تسهیلات اشتغال خبر داد و گفت: به دلیل محدویت بانک ها از این تعداد تنها 10 هزار نفر به بانک ها معرفی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ناصر عسکری نژاد در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان که با تاکید استاندار کرمان و به منظور تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره 18 ویژه سازمان های حمایتی برگزار شد، با بیان اینکه قسمت عمده کار توانمندسازی محرومان بر عهده بانک ها است، اظهار داشت: اگر شبکه بانکی و خدمات مدیران بانک ها نبود سازمان های حمایتی به تنهایی قادر نبودند خدماتی در حوزه تسهیلات به جامعه هدف ارائه کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: با بیان اینکه سازمان های حمایتی متولی فقر در جامعه نیستند، افزود: هر کجا رنجی، دردی و دردمندی را می بینیم روح و روان ما نیز آزرده می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که با کمک شما مدیران بانک ها و مردم نیکوکار بتوانیم دردی از دل مردم و نیازمندان برداریم.

وی به شعار سال اشاره و تصریح کرد: کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی رسالتش ایجاد اشتغال پایدار با درآمد ثابت است و 50 درصد تعهد اشتغال دولت بر عهده کمیته امداد گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 23000 متقاضی تسهیلات اشتغال در سامانه حیات

ثبت نام بیش از 23000 متقاضی تسهیلات اشتغال در سامانه حیات