مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-10سياسي

نوری قزلجه: رد صلاحیت ها تعجب آور است/ پروژه خالص سازی بی پرده در حال رخ دادن است


غلامرضا نوری قزلجه ​رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت ها توسط هیات اجرایی را تعجب آور عنوان کرد و به جماران گفت: این خالص سازی بی پرده در حال رخ دادن است که به ضرر کشور است و من مطمئن هستم این جریان جایی متوقف می شود و نمی تواند دستاوردهای .

- غلامرضا نوری قزلجه در گفتگو با خبرنگار جماران در رابطه با دلایل رد صلاحیتش، اظهار داشت: ما همواره سعی می کردیم در چارچوب انصاف، انتقاد کنیم ولی دولت این راه هم بر نمی تابد.

این رد صلاحیت تا حدودی عجیب بود ولی با سلیقه ای که دولت در حوزه سیاسی در پیش گرفته است، برای من یک مقداری قابل پیش بینی بود.

چون رفتارهایی که بعضا در وزارت کشور خصوصا در استانداری شاهد بودیم، جلساتی که بعضا علیه ما برنامه ریزی می کردند، مهندسی که در هیات اجرایی انجام می دادند و تغییر و تحولاتی که مسیولان بدون اطلاع و هماهنگی انجام می دادند، نشان می داد که برنامه ای علیه ما دارند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات اجرایی در شهرستان ما به شدت مورد انتقاد مردم قرار گرفت که نمی توانند به عنوان معتمد مورد اعتماد عامه جامعه باشند؛ اما علی رغم این انتقادات، تشکیلات وزارت کشور در رده های مختلف تا امروز حفظ شد تا رأی دلخواه خود را بگیرند که الان هم به هدف خود رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری قزلجه: رد صلاحیت ها تعجب آور است/ پروژه خالص سازی بی پرده در حال رخ دادن است

نوری قزلجه: رد صلاحیت ها تعجب آور است/ پروژه خالص سازی بی پرده در حال رخ دادن است