مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-28حوادث

آزارگر جنسی 50 زن دستگیر شد/ جست وجوی قربانی ها از طریق آگهی نظافت منزل


متهم از طریق آگهی جستجوی کار در فضای مجازی به آنها زنگ می زد و ادعا می کرد به یک پرستار یا کارگر برای نظافت منزل نیاز دارد البته او از قبل یک خانه مجردی را به صورت موقت (ساعتی) اجاره می کرد سپس در زمان حضور زنان و دختران در این مکان، - متهم از طریق آگهی جستجوی کار در فضای مجازی به آنها زنگ می زد و ادعا می کرد به یک پرستار یا کارگر برای نظافت منزل نیاز دارد البته او از قبل یک خانه مجردی را به صورت موقت (ساعتی) اجاره می کرد سپس در زمان حضور زنان و دختران در این مکان، با تهدید چاقو آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: فردی که به بهانه جذب پرستار، 50 زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود پس از دستگیری و با حکم مقام قضایی روانه زندان شد.

سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: 29 مهر ماه مردی 40 ساله که با اغفال بانوانی که آمادگی خود را در سایت سفارش آگهی برای پرستاری سالمند، کودک یا کار در خانه و نظافت منزل اعلام کرده بودند، از آنها سوءاستفاده می کرد، با تلاش کارآگاهان پلیس پایتخت دستگیر شد.

وی با اشاره به انتقال این فرد به زندان افزود: متهم از طریق آگهی جستجوی کار در فضای مجازی به آنها زنگ می زد و ادعا می کرد به یک پرستار یا کارگر برای نظافت منزل نیاز دارد البته او ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزارگر جنسی 50 زن دستگیر شد/ جست وجوی قربانی ها از طریق آگهی نظافت منزل

آزارگر جنسی 50 زن دستگیر شد/ جست وجوی قربانی ها از طریق آگهی نظافت منزل