مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-05پزشكي

بیش از 14 هزار بیمار خاص در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند


مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال جاری بیش از 14 هزار پرونده بیماران خاص و صعب العلاج در استان تشکیل شده است که از این تعداد بیش از 7 هزار پرونده فعال هستند، - مصطفی فلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از 14 هزار پرونده بیماران خاص و صعب العلاج در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تشکیل شده است، گفت: بالغ بر 7 هزار پرونده در حال حاضر فعال هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال گذشته 12 هزار پرونده بیماران خاص و صعب العلاج در استان تشکیل شد که از این تعداد 5 هزار و 500 پرونده فعال بوده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تشکیل پرونده بیماران خاص و صعب العلاج 20 درصد افزایش یافته است، افزود: نیمی از جمعیت استان بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات درمانی و رایگان آن استفاده می کنند.

فلاحی تصریح کرد: در حال حاضر 500 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان وجود دارد که از این تعداد 14 هزار نفر در زُمره بیماران خاص و صعب العلاج قرار گرفته اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بیان کرد: افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی از کلیه خدمات مورد نیاز مانند بستری، درمان های سرپایی، ویزیت، تصویربرداری، دارو، خدمات پزشکی و آزمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 14 هزار بیمار خاص در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

بیش از 14 هزار بیمار خاص در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند