مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-06اقتصادي

امسال وضعیت صید ماهی دریایی مازندران خوب است


یک صیاد اهل ساری در مازندران با ابراز امیدواری از اینکه خوشبختانه امسال وضعیت صید ماهی خوب است و حال صیادان با این روزی خدادادی بهتر خواهد شد، - ایسنا/مازندران یک صیاد اهل ساری در مازندران با ابراز امیدواری از اینکه خوشبختانه امسال وضعیت صید ماهی خوب است و حال صیادان با این روزی خدادادی بهتر خواهد شد، گفت: چشم ما به دریا و دل ما با خداست؛ اینگونه دل به دریا می زنیم.

با آغاز فصل بهار چشم صیادان به دریا خیره می ماند تا مجوز صید دریافت شود، صید ماهیان استخوانی به دلیل فصل تخم ریزی متوقف می شود تا نسل ماهیان مورد آسیب و تهدید قرار نگیرد؛ هر ساله از مهر ماه مجوز صید ماهیان صادر می شود و این بارقه ی امید برای صیادان است.

توقف صید ماهیان هر ساله با هدف حفظ ذخایر دریای خزر تکثیر و رها سازی بچه ماهی به ویژه سفید و کپور هر ساله در دستور کار شیلات مازندران قرار دارد.

همچنین از نیمه دوم اسفند به دو روش شیل گذاری (رها کردن ماهیان مولد در مناطق مشخصی از رودخانه های شیلاتی) و ایجاد استخر در کنار اتحادیه های صیای پره مستقر در ساحل دریای خزر صورت می گیرد.

احمدی، یک صیاد ساروی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه صید رزق و روزی ماهیگیران است خاطرنشان کرد: معیشت بیش از 4200 ماهیگیر در قالب 54 شرکت تعاونی صیادی پره در مازندران از طریق صید در دریای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال وضعیت صید ماهی دریایی مازندران خوب است

امسال وضعیت صید ماهی دریایی مازندران خوب است