مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-14اجتماعي

اولتیماتوم 6 ماهه برای جابجایی سکونتگاه های داخل سد نرماب/ مردم بلاتکلیف هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حیدر آسیابی رییس کل دادگستری گلستان در بازدید از سد نرمآب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: - رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به ضرورت شتاب بخشی در تکمیل سد نرمآب چهلچای مینودشت گلستان و پایان دادن به بلاتکلیفی اهالی منطقه گفت: باید حداکثر تا خرداد سال آینده، فرآیند جابجایی سکونتگاه های داخل این سازه آبی به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حیدر آسیابی رییس کل دادگستری گلستان در بازدید از سد نرمآب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 2 روستا در کاسه سدنرمآب قرار داشتند که کار جابجایی یکی از این روستاها انجام شده و روستای جنگلده بالا همچنان بلاتکلیف مانده و مردم نتوانسته اند جابجا شوند.

وی افزود: در صورت نیاز  الزامات قانونی  و ضمانت های حقوقی برای سرعت بخشیدن به روند ساخت سد نرماب اعمال خواهد شد.

دادگستری گلستان ادامه داد : اهالی از بلاتکلیفی چند ساله گله مند هستند و خواستار ورود دادگستری برای تعیین تکلیف زودتر برای جابجایی روستا شدند .

وی گفت: در این بازدید که مسئولان آب منطقه ای هم حضور داشتند؛ قرار شد حداکثر تا خرداد 1403 محل  استقرار جدید اهالی این روستا آماده و برای اسکان به مردم تحویل داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم 6 ماهه برای جابجایی سکونتگاه های داخل سد نرماب/ مردم بلاتکلیف هستند

اولتیماتوم 6 ماهه برای جابجایی سکونتگاه های داخل سد نرماب/ مردم بلاتکلیف هستند