مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-09سياسي

مردم را از خدمات انرژی هسته ای آگاه کنیم


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: امروز صنعت هسته ای اولویت جمهوری اسلامی ایران است و مردم باید بدانند که این صنعت تا چه اندازه می تواند گره گشای حوزه های مختلف باشد.

- ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: امروز صنعت هسته ای اولویت جمهوری اسلامی ایران است و مردم باید بدانند که این صنعت تا چه اندازه می تواند گره گشای حوزه های مختلف باشد.

فاطمه محمدبیگی روز پنجشنبه 18 آبان ماه 1402در حاشیه مراسم رونمایی از نخستین سامانه پرتودهی شتابدهنده الکترونیکی CELV-8، اظهار کرد: امروز صنعت هسته ای، مهمترین مسائل و اولویت جمهوری اسلامی ایران است و مردم باید بدانند که این صنعت تا چه اندازه می تواند گره گشای حوزه های مختلف باشد تا حمایت بیشتری از انرژی هسته ای داشته باشند.

وی ادامه داد: انرژی هسته ای ایران امروز به جایی رسیده که در دنیا حرفی برای گفتن دارد و این نشان از تلاش نخبگان ما در صنایع هسته ای است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز بیشترین تهدیدات را علیه نظام جمهوری اسلامی شاهد هستیم، اما ایران هیچگاه دست از پیشرفت و توسعه برنمی دارد و همچنان راه شهدای هسته ای را ادامه خواهد داد.

محمدبیگی گفت: امروز باید بتوانیم صنعت هسته ای را یکپارچه کنیم تا از این طریق خدمات بهتری را بتوانیم ایرانی آبادتر برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم را از خدمات انرژی هسته ای آگاه کنیم

مردم را از خدمات انرژی هسته ای آگاه کنیم