مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-04بين الملل

تاکید نخست وزیر عراق بر مقابله با گسترش جنگ غزه


نخست وزیر عراق در مقاله ای ضمن ابراز همبستگی با مردم فلسطین، بر لزوم حمایت بشردوستانه فوری از ساکنان غزه تاکید کرده و خواستار مقابله با گسترش جنگ غزه به دیگر نقاط منطقه شد.

- نخست وزیر عراق در مقاله ای ضمن ابراز همبستگی با مردم فلسطین، بر لزوم حمایت بشردوستانه فوری از ساکنان غزه تاکید کرده و خواستار مقابله با گسترش جنگ غزه به دیگر نقاط منطقه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در مقاله ای که در روزنامه گاردین منتشر شد، به جنگ غزه و تاثیر آن بر منطقه پرداخت.

در بخشی از این مقاله آمده است: کشورهای انگشت شماری در جهان رنج و درگیری هایی که عراق در 50 سال گذشته پشت سر گذاشته را تجربه کرده اند؛ رنجی که خاطرات آن با وقایع حزن انگیز این روزهای غزه در اذهان مردم عراق دوباره نقش بسته است.

خطوط قرمز پایمال شده و رنج عظیمی بر غیرنظامیان تحمیل گشته است؛ از این رو اهمیت ارائه کمک بشردوستانه به مردم فلسطین ضروری می نماید.

نخست وزیر عراق افزود: ما در عراق همبستگی مستحکمی با مردم فلسطین داریم و دولتمردان ما متعهد شده اند تا علاوه بر ارسال بسته های حمایتی به غزه، برای پایان بخشیدن به این تراژدی با شرکای بین المللی عراق همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نخست وزیر عراق بر مقابله با گسترش جنگ غزه

تاکید نخست وزیر عراق بر مقابله با گسترش جنگ غزه