مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-09حوادث

رسوایی دیگر برای دادگاه سوئد یا آزادی حمید نوری بعد از 1460 روز انفرادی؟


دقیقاً 4 سال پیش در چنین روزی، حمید نوری شهروند ایرانی در بدو ورود به فرودگاه سوئد به اتهام مشارکت در اتفاقات سال 1367 توسط پلیس دستگیر شد اما روز گذشته برای اولین بار در آخرین جلسه دادگاه تجدید نظر توانست صحبت کند.

- گروه قضایی خبرگزاری فارس: حمید نوری روز گذشته و پس از 1460 روز برای اولین و آخرین بار اجازه صحبت کردن در دادگاه تجدیدنظر حکم حبس ابدش پیدا کرد.

نوری در این جلسه با اشاره به شرایط سخت حضورش در انفرادی و محدود کردن ارتباط تلفنی  به هفته ای یک بار و تنها با همسرش گفت حرف های زیادی داشتم اما به من گفته شد که به صلاح است ساکت باشم .

شهروند ایرانی زندانی در سوئد به ماجرای لخت کردن و کتک زدنش توسط 4 مامور زندان اشاره و تاکید کرد به دلیل ناراحتی خانواده اش از بیان بیشتر اتفاقات خوداری می کند و بقیه صحبت هایش را بعد از آزادی می زند.

  * در این سال ها چه به نوری گذشت؟ در روز 18 آبان 1398 که حمید نوری به صوت وحشیانه ای دستگیر شد تا مدت ها خبر دستگیری اش نه به خانواده و نه حتی به سفارت ایران اطلاع داده نشد تا اینکه در نهایت این خبر از طریق رسانه های معاند به اطلاع خانواده اش رسید.

  از زمان دستگیری او تا هفتم خردادماه 99، هیچ خبری از سلامت حمید نوری وجود نداشت و خانواده نوری از وضعیت او بی اطلاع بودند، هفتم خرداد 99 همسر حمیدنوری به سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی دیگر برای دادگاه سوئد یا آزادی حمید نوری بعد از 1460 روز انفرادی؟

رسوایی دیگر برای دادگاه سوئد یا آزادی حمید نوری بعد از 1460 روز انفرادی؟