مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:352023-11-14سياسي

سامان دهی و ایمن سازی حریم و بستر رودخانه ها در کهگیلویه


رییس منابع آب شهرستان های کهگیلویه و لنده با توجه به طغیان رودخانه ها و بارندگی های سیل آسا، از سامان دهی و ایمن سازی حریم و بستر رودخانه ها در این دو شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید هادی خاضعی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان لنده با بیان این که در محدوده رودخانه مارون هیچ گونه محدودیتی در برداشت آب نداریم اظهار کرد: کشاورزان می توانند با تکیه بر دیدگاه های علمی و بهره مندی از نظر کارشناسان خبره بخش کشاورزی را بیش از بیش رونق دهند.

رییس منابع آب شهرستان های کهگیلویه و لنده افزود: استفاده از سیستم های جدید در این حوزه منجر به راندمان بهتری خواهد شد و اداره منابع آب حامی کشاورزی به عنوان زیربنای توسعه پایدار خواهد بود.

وی بیان کرد: در مبحث چاه های  کشاورزی شهرستان لنده اقدامات قانونی صورت گرفته و با توجه به وظایف قانونی و رسالت ذاتی شرکت آب منطقه ای تلاش داریم بهترین مدیریت در بحث منابع آب را داشته باشیم.

رییس اداره منابع آب لنده با بیان این که آب شرب این شهرستان جز طرح عظیم آبرسانی  از سد کوثر به چهار شهر بود تصریح کرد: این طرح از مهم ترین طرح های حوزه آب شهرستان است که پیشرفت خوبی دارد اما بنا به درخواست مردم امکان سنجی تامین آب شرب شهرستان لنده از چشمه موگرمون نیز ازطریق مشاوره در حال مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامان دهی و ایمن سازی حریم و بستر رودخانه ها در کهگیلویه

سامان دهی و ایمن سازی حریم و بستر رودخانه ها در کهگیلویه