مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-01فرهنگي

دبیر علمی جایزه جلال: 2890 اثر به دبیرخانه رسیده و اختتامیه 11 آذر برگزار نمی شود


دبیر شانزدهمین جایزه ادبی جلال گفت: به دبیرخانه جایزه ادبی جلال یک هزار و 471 اثر داستان بلند و رمان، 443 اثر داستان کوتاه، 893 اثر مستندنگاری، 83 اثر نقدادبی و در مجموع 2 هزار و 890 اثر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، دبیر علمی شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال هفته گذشته معرفی شد.

این دوره گلعلی بابایی نویسنده پرکار حوزه ادبیات دفاع مقدس قرار است تا در صدمین سالگرد تولد جلال آل احمد جایزه اش را پیش ببرد.

به همین خاطر با گلعلی بابایی درباره شانزدهمین دوره به گفت و گو نشستیم.

مقاله ای برای جلال بابایی در ابتدا گفت: بیشتر به استعدادهای جوان و نویسندگان مرد و زن خوش فکر نو قلم که آثارشان در سطح محافل ادبی و رسانه ای کشور آنگونه که باید، مورد توجّه و تقدیر قرار نگرفته است،  ما در بخش علمی بنا داریم در جریان برگزاری این دوره از جشنواره که مصادف با یکصدمین سالگرد تولد جلال آل احمد است، به استناد مدارک موجود در پرونده ساواک برای جلال، از یک مقاله علمی پیرامون نحوه مقابله رژیم پهلوی با آثار آن بزرگمرد ادبیات معاصر ایران، رونمایی کنیم.

آقای بابایی چه تعداد آثار در چهار بخش داستان کوتاه، رمان، مستندنگاری و پژوهش های ادبی به این دوره ارسال شده است؟  در بخش داستان بلند و رمان، تعداد آثار واصله یک هزار و 471 کتاب است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر علمی جایزه جلال: 2890 اثر به دبیرخانه رسیده و اختتامیه 11 آذر برگزار نمی شود

دبیر علمی جایزه جلال: 2890 اثر به دبیرخانه رسیده و اختتامیه 11 آذر برگزار نمی شود