مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-16اقتصادي

عمده فولاد تولیدی کشور در اختیار صنایع و بازار داخل


طبق آمار تولید و مصرف فولاد کشور در انواع مقاطع و شمش فولاد، محصولات فولادی و آهن اسفنجی، از مجموع بالغ بر قریب به 66 میلیون و 610 هزار تن تولیدی ظرف هفت ماهه نخست امسال، - طبق آمار تولید و مصرف فولاد کشور در انواع مقاطع و شمش فولاد، محصولات فولادی و آهن اسفنجی، از مجموع بالغ بر قریب به 66 میلیون و 610 هزار تن تولیدی ظرف هفت ماهه نخست امسال، قریب به 60 میلیون تن (قریب به 89 درصد) صرف مصارف داخلی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق آمار ارائه شده توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه بالغ بر 56 میلیون تن (56 میلیون و 503 هزار تن) از انواع اقلام فولادی در کشور تولید شده که از این میزان حدود هفت میلیون تن صادر و باقی (قریب به 50 میلیون تن) صرف مصارف داخلی شده است.

بر این اساس، مصرف ظاهری فولاد کشور برای همه اقلام جز شمش فولاد (فولاد میانی) در این مدت نسبت به هفت ماهه ابتدایی سال 1401 رشد 0.

6 تا 7.

5 درصدی داشته است؛ اما مصرف شمش فولاد 2.

8 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر شده است.

از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه، هفت میلیون و 489 هزار تن مقاطع طویل فولادی تولید شده که پنج میلیون و 959 هزار تن آن در داخل مصرف شده که نسبت به مصرف ظاهری آن در مدت مشابه سال گذشته معادل پنج میلیون و 923 هزار تن، 0.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده فولاد تولیدی کشور در اختیار صنایع و بازار داخل

عمده فولاد تولیدی کشور در اختیار صنایع و بازار داخل