مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-28سياسي

افزایش 56 درصدی ثبت نام داوطلبان مجلس دوازدهم در استان سمنان


استاندار سمنان از افزایش 56 درصدی ثبت های داوطلبان مجلس دوازدهم در مقایسه با دوره قبل در این استان خبر داد و گفت: بستر اصلی و زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان از افزایش 56 درصدی ثبت های داوطلبان مجلس دوازدهم در مقایسه با دوره قبل در این استان خبر داد و گفت: بستر اصلی و زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات، امنیت است که به تبع آن یقینا سلامت و رقابت در انتخابات پیش رو نیز محقق می شود.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 6 آبان 1402 در جلسه ستاد امنیت انتخابات استان در محل سالن جلسات غدیر استانداری؛ سمنان اظهار کرد: افزایش مشارکت حداکثری، قطعا دسیسه ها و توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی می کند.

وی افزود: رعایت اصل بی طرفی از مواردی است که باید به صورت ویژه مَد نظر باشد، ما مکلف به اجرای مُر قانون و پاسداری از رای مردم در امر انتخابات هستیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر قانون انتخابات، تمامی دست اندرکاران باید مشرف بر قانون انتخابات باشند که در این راستا توجه ویژه به امر آموزش بسیار حائز اهمیت است.

استاندار سمنان با اشاره به ثبت نام قطعی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گفت: در دوره دوازدهم به نسبت دوره یازدهم بالغ بر 56 درصد افزایش ثبت نام داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 56 درصدی ثبت نام داوطلبان مجلس دوازدهم در استان سمنان

افزایش 56 درصدی ثبت نام داوطلبان مجلس دوازدهم در استان سمنان