مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-19اجتماعي

هشدار وضعیت قرمز در لرستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به هشدار وضعیت قرمز در استان، گفت: در مواقع بحران مسوولیت تجهیزات، ماشین آلات با فرمانداران است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احمدرضا دالوند امروز عصر در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در پی هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وضعیت قرمز در استان های غربی کشور از جمله لرستان تشکیل شد، اظهار کرد: با توجه به بازه زمانی کوتاهی که در اختیار داریم یعنی کمتر از 24 ساعت، باید جلسات هماهنگی تشکیل شود.

وی بیان کرد: با توجه به فرصت کم و میزان بارشی که به صورت نقطه ای اعلام شده، مدیریت بحران با مسوولیت فرمانداران در هر شهرستان برگزار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: طبق اعلام هواشناسی بارش ها صبح دوشنبه آغاز می شود و دو شهرستان خرم آباد و پل دختر با بارش های نقطه ای مواجه هستند که نیازمند برنامه ریزی به موقع است.

دالوند تاکید کرد: فرمانداران کنترل و نظارت لازم را در سطح شهرستان داشته باشند، پل ها، تقاطع ها و رودخانه های حادثه خیز را کنترل کنند، دستگاه های خدمات رسان و امدادی هم آمادگی لازم را برای هر گونه بحران داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وضعیت قرمز در لرستان

هشدار وضعیت قرمز در لرستان