مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-18سياسي

تعلیم و تربیت، انقلاب اسلامی را از وابستگی نجات داد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تعلیم و تربیت بود که انقلاب اسلامی را از وابستگی نجات داد، افزود: اگر ما این تربیت اسلامی و تعلیم و تعلم را نداشتیم و شاهد اجرای آن به بهترین وجه نبودیم و الان تولید علمی نداشتیم که نتیجه آن انرژی هسته ای شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تعلیم و تربیت بود که انقلاب اسلامی را از وابستگی نجات داد، افزود: اگر ما این تربیت اسلامی و تعلیم و تعلم را نداشتیم و شاهد اجرای آن به بهترین وجه نبودیم و الان تولید علمی نداشتیم که نتیجه آن انرژی هسته ای شود.

محمدرضا طالبی امروز (27 آبان) در مراسم نکوداشت پدر تعلیم و تربیت ایران، استاد غلامحسین شکوهی با بیان اینکه اسلام بر موضوع تعلیم و تربیت بسیار تاکید دارد، افزود: آیات و روایات بسیاری در این زمینه وجود دارد و سیره اهل بیت (ع) بر این موضوع بوده است و اولین آیه ای که بر پیامبر گرامی اسلام(ص) نازل شده در زمینه موضوعات تعلیم و تربیتی است.

وی با بیان اینکه تعلیم و تعلم از اهداف بسیار بزرگان انبیا و ائمه اطهار (ع) بوده است، ادامه داد: روایتی از حضرت رسول(ص) داریم که فرمودند بر همه مسلمانی، فراگیری علم و دانش واجب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیم و تربیت، انقلاب اسلامی را از وابستگی نجات داد

تعلیم و تربیت، انقلاب اسلامی را از وابستگی نجات داد