مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-31پزشكي

اعتبارسنجی؛ فرصتی بی بدیل برای تعالی کیفی ارائه خدمت در دانشگاه


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جلسه ای که با حضور ارزیابان اعتباربخشی از کلان منطقه 2 وزارت بهداشت، اعتبارسنجی را فرصتی بی بدیل برای ارتقاء و تعالی کیفی ارایه خدمات در دانشگاه برشمرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جلسه ای که با حضور ارزیابان اعتباربخشی از کلان منطقه 2 وزارت بهداشت، اعتبارسنجی را فرصتی بی بدیل برای ارتقاء و تعالی کیفی ارایه خدمات در دانشگاه برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در جلسه دیدار با ارزیابان دور دوم اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه که با حضور معاونان و مدیران دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه 2 وزارت بهداشت برگزار شد، اعتبارسنجی را فرصتی بی بدیل برای ارتقا و تعالی کیفی ارایه خدمات در دانشگاه برشمرد و گفت: وزارت بهداشت پیشرو در امر تعالی کیفیت و تعهد سازمانی ارشد به حوزه اعتباربخشی است.

هیچ ارگانی همچون وزارت بهداشت در مسیر ارزیابی اجرایی و آکادمیک خدمات گام برنداشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه نگاه به اعتباربخشی عمیق و آینده نگارانه خواهد بود، اظهار کرد: به نظر می رسد امروزه وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور به حدی از استغنا رسیده اند که از مرز ملی عبور کرده و می توانند در مسیر استقرار نظام اعتباربخشی منطقه ای گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارسنجی؛ فرصتی بی بدیل برای تعالی کیفی ارائه خدمت در دانشگاه

اعتبارسنجی؛ فرصتی بی بدیل برای تعالی کیفی ارائه خدمت در دانشگاه