مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-12ورزشي

مدال آوران بوشهری حقوق دریافت می کنند


مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: برای هر ورزشکاری که در مسابقات بین المللی از بین رشته های اصلی مدال و یا حتی شانس مدال بیاورد، حقوق در نظر گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با ابراز خرسندی از موفقیت ورزشکاران هم استانی در مسابقات پاراآسیایی و کسب 6 مدال نقره و برنز، اظهار داشت: در گذشته حدود 70 درصد تعریف یک پروژه ورزشی از اختیار ما خارج بوده و این مورد باید اصلاح می شد و پروژه ها بر اساس نیازسنجی هر شهرستان و کاملاً هدفمند باشد؛ بنابراین ظرفیت و ساختار جغرافیایی برای هر ورزش در پروژه های ورزشی باید بر اساس داده ها درنظر گرفته شود.

به هیچ عنوان سفارش نمی پذیریم وی در خصوص انتصابات گفت: در ماجرای انتصابات ورزشی چه شهرستان ها و چه پست های کارشناسی، اولویت ما استقلال اداره کل ورزش و جوانان است و به هیچ عنوان سفارش نمی پذیریم؛ چرا که اگر قرار است ورزش استان به نتیجه برسد انتخاب باید صددرصد ورزشی باشد.

همه اماکن باید به مزایده بروند جمالی با بیان اینکه 286 مکان ورزشی در استان وجود دارد، بیان کرد: بخشی از این اماکن می توانند به بخش خصوصی واگذار یا به مزایده بروند، استراتژی ما این است که همه اماکن برای حفظ عدالت به مزایده بروند که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوران بوشهری حقوق دریافت می کنند

مدال آوران بوشهری حقوق دریافت می کنند