مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-16ورزشي

خمارلو: زمین تنیس شیرودی تعطیل نشده است


مدیر مجموعه ورزشی شیرودی در پی انتشار خبری مبنی بر تعطیل شدن زمین تنیس این مجموعه گفت: زمین تنیس مجموعه ورزشی شیرودی تعطیل نیست بلکه قرارداد بهره بردار آن به پایان رسیده و از امروز فعالیت خود را آغاز می کند.

- مدیر مجموعه ورزشی شیرودی در پی انتشار خبری مبنی بر تعطیل شدن زمین تنیس این مجموعه گفت: زمین تنیس مجموعه ورزشی شیرودی تعطیل نیست بلکه قرارداد بهره بردار آن به پایان رسیده و از امروز فعالیت خود را آغاز می کند.

محسن خمارلو در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که قرارداد 3 ساله بهره بردار زمین تنیس مجموعه ورزشی شیرودی آبان ماه به اتمام رسیده بود، براساس قانون باید شرایط مزایده آن انجام می شد بنابراین زمین تنیس شیرودی را از بهره بردار قبلی تحویل گرفتیم تا فرایند مزایده آن برگزار می شد.

وی گفت: در جریان این تغییر و تحولات مجبور شدیم زمین تنیس شیرودی را به مدت 2 روز تعطیل کنیم تا پس از برگزاری مزایده، بهره بردار جدید توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مشخص شود.

خمارلو در پایان تصریح کرد: با توجه به این تغییر و تحولات متاسفانه یکسری از پیشکسوتان این رشته در فضای مجازی مطالبی مبنی بر تعطیلی زمین تنیس شیرودی منتشر کرده اند که صحت ندارد و از امروز زمین تنیس مجموعه ورزشی شیرودی فعالیت خود را برای ارائه خدمات به ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خمارلو: زمین تنیس شیرودی تعطیل نشده است

خمارلو: زمین تنیس شیرودی تعطیل نشده است