مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-14سياسي

پاسخگویی در مسأله فرونشست زمین متولی ندارد


رییس کمیته آب کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از اینکه وضعیت فرونشست در کشور بحرانی است، گفت: متولی برای پاسخگویی به این موضوع در کشور وجود ندارد و باید از پیشروی آن جلوگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست کمیته آب کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس به منظور بررسی لایحه کنترل فرونشست زمین و کاهش اثرات آن در کشور با حضور امیرقلی جعفری بروجنی رییس این کمیته، سمیه رفیعی عضو کمیسیون کشاورزی و رییس فراکسیون محیط زیست مجلس و مسئولان مربوطه برگزار شد.

امیرقلی جعفری بروجنی رییس کمیته آب کمیسیون کشاورزی با انتقاد از اینکه وضعیت فرونشست در کشور بحرانی است، گفت: متولی برای پاسخگویی به این موضوع در کشور وجود ندارد و باید از پیشروی آن جلوگیری کرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه همه ما (دولت و مجلس) در مورد مسأله فرونشست زمین مسئول و مقصر هستیم، تصریح کرد: چنانچه به سمت مدیریت بهره برداری از منابع آب گام برنداریم، هیچ راهکار دیگری برای مقابله با فرونشست وجود ندارد و مصرف آب کشاورزی نیاز به مدیریت دارد.

وی با اشاره به اظهارات مسئولان مربوطه در نشست امروز مبنی بر اینکه علت 97 درصد فرونشست زمین برداشت بی رویه از سفره های آب زیرزمینی است، افزود: در این رابطه نامه ای را به وزارت خانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی در مسأله فرونشست زمین متولی ندارد

پاسخگویی در مسأله فرونشست زمین متولی ندارد