مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-08سياسي

روشنگری نیاز به سواد رسانه ای دارد


رییس باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران با بیان اینکه سواد از سوی یونسکو هر چند سال یک بار تعریف می شود، گفت: در حال حاضر در دوره چهارم این تعریف هستیم که قدرت ایجاد تغییر نامیده شده است.

- رییس باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران: روشنگری نیاز به سواد رسانه ای دارد ایسنا/زنجان رییس باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران با بیان اینکه سواد از سوی یونسکو هر چند سال یک بار تعریف می شود، گفت: در حال حاضر در دوره چهارم این تعریف هستیم که "قدرت ایجاد تغییر" نامیده شده است.

حجت الاسلام علی نوریجانی شب گذشته (16 آبان ماه) در کارگاه یک روزه مدیران عصر رسانه با اشاره به اینکه دوره چهارم سواد که به نام قدرت ایجاد تغییر نامیده می شود دارای زیر مجموعه های فراوانی از جمله موضوعاتی چون سواد رسانه ای که نیاز روشنگری است، افزود: با توجه به اهمیت این موضوعات، امروز با عقد تفاهم نامه همکاری با اتاق بازرگانی زنجان موضوعاتی از جمله این اهداف را پیگیری خواهیم کرد.

رییس فدراسیون باشگاه های یونسکوـ ایران ادامه داد: کمیسیون ملی یونسکو زبان گویای کشورها در صحن این سازمان است و اگر به وظیفه خود به خوبی عمل کند حرف ملت ها در این جمع جهانی به گوش دنیا می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری نیاز به سواد رسانه ای دارد

روشنگری نیاز به سواد رسانه ای دارد