مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-04سياسي

رژیم صهیونیستی یک تهدید برای همه بشریت است


نایب رییس مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: رژیم صهیونیستی یک تهدید برای همه بشریت است و وظیفه کشورهای اسلامی این است که این خطر را بفهمند و تلاش جدی برای رفع این تهدید کنند.

- ایسنا/قم نایب رییس مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: رژیم صهیونیستی یک تهدید برای همه بشریت است و وظیفه کشورهای اسلامی این است که این خطر را بفهمند و تلاش جدی برای رفع این تهدید کنند.

  حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در جمع راهپیمایان 13 آبان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با بیان وقایع 13 آبان گفت: نسل جدید امروز هم میراث جهاد و شهادت را پاس می دارد و در دفاع از نظام جمهوری اسلامی در صحنه است.

وی به جنایت آمریکا علیه مردم ایران و تلاش دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: 17 هزار شهید ترور، حاصل این توطئه دشمنان بود.

ذوالنوری از ولایت مداری و بصیرت به عنوان دو عامل اصلی خنثی کردن همه توطئه ها نام برد و افزود: دشمن با راه اندازی جنگ تحمیلی و بعد آن با ایجاد فتنه های بزرگ درصدد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، ولی این مردم، امام خود را تنها نگذاشتند و فریب خواص بی بصیرت و امتیازطلب را نخوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی یک تهدید برای همه بشریت است

رژیم صهیونیستی یک تهدید برای همه بشریت است