مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-08اقتصادي

ارتقا بهره وری در استان زنجان مورد تاکید است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر ارتقاء بهره وری در استان، گفت: توجه به این موضوع در سیاست های اقتصادی استان گنجانده شده است.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر ارتقاء بهره وری در استان، گفت: توجه به این موضوع در سیاست های اقتصادی استان گنجانده شده است.

حسین محمدی ظهر امروز (17 آبان ماه) در همایش مدیران کنترل کیفیت استان زنجان، بهره وری را تلفیقی از کارایی و اثربخشی دانست و اظهار کرد: در بسیاری از پروژه ها شاهد نقص در یکی از این دو مولفه بوده و شاهد هستیم که مشکل در یک بخش باعث بروز مشکلات بعدی می شود.

وی تصریح کرد: حضور مدیران و مسئولان کنترل کیفیت در روند اجرای امور قطعاً باعث افزایش بهره وری در کشور می شود و این نکته باید مدنظر قرار گیرد؛ چرا که در استان به این نکته توجه ویژه می شود و در برنامه ریزی ها نیز مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه واحدهای تولیدی نیز باید قدر نیروها و منابع انسانی خود را بدانند، افزود: در استان زنجان توجه صاحبان صنایع به موضوع بهره وری و منابع انسانی را در رأس موارد تشویقی از جمله اعطاء تسهیلات مدنظر قرار داده و به این دو نکته تاکید داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا بهره وری در استان زنجان مورد تاکید است

ارتقا بهره وری در استان زنجان مورد تاکید است