مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-13فرهنگي

برگزاری اولین دوره جشنواره فیلم روباز «آسمان» در مهاباد


مؤسسه فیلمسازی «لاوان فیلم مُکریان» نخستین دوره جشنواره روباز فیلم کوتاه، فیلم نامه و عکس «آسمان» با محوریت هنری ـ گردشگری را در شهر مهاباد برگزار می کند.

- برگزاری اولین دوره جشنواره فیلم روباز آسمان در مهاباد مؤسسه فیلمسازی لاوان فیلم مُکریان نخستین دوره جشنواره روباز فیلم کوتاه، فیلم نامه و عکس آسمان با محوریت هنری ـ گردشگری را در شهر مهاباد برگزار می کند.

منصور جهانی ـ نخستین دوره جشنواره فیلم روباز آسمان با ویژگی های هنری و گردشگری از سوی مؤسسه فیلمسازی لاوان فیلم مُکریان با مدیریت ابراهیم سعیدی سینماگر باتجربه در شهر مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

مؤسسه فیلمسازی لاوان فیلم مُکریان با همکاری و مساعدت شهرداری و کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مهاباد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد؛ نخستین دوره جشنواره روباز فیلم کوتاه، فیلم نامه و عکس آسمان با محوریت هنری ـ گردشگری را در شهر مهاباد برگزار می کند.

این جشنواره، با رویکرد ارتقاء سطح هنر سینما و فرهنگ و هنر منطقه، جذب مخاطب گردشگری در شهر مهاباد و منطقه؛ در نیمه اول شهریور ماه هر سال، به مدت چهار روز، در میدان اصلی شهر زیبا و توریستی مهاباد برگزار می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره جشنواره فیلم روباز «آسمان» در مهاباد

برگزاری اولین دوره جشنواره فیلم روباز «آسمان» در مهاباد