مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:162023-11-04سياسي

حجت الاسلام سعیدی: امروز رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در سخنان راهپیمایی 13 آبان این شهرستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: 13 آبان یادآور سه خاطره مهم است.

وی خاطرنشان کرد: خاطره نخست 13 آبان سال 42 که در حقیقت آغاز انقلاب اسلامی است و با سخنرانی امام راحل سرانجام موجب تبعید به ترکیه شد، خاطره دوم 13 آبان 57 و شهادت تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان جلوی دانشگاه تهران و سومین خاطره تسخیر لانه جاسوسی بود.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تحلیل یک قرن ارتباط آمریکا با ایران، تصریح کرد: امام خمینی(ره) بهترین و رساترین جمله را در مورد آمریکا به کار گرفتند و از این کشور به عنوان شیطان بزرگ یاد کردند.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه در جنگ جهانی اول و دوم، آمریکا تا چند سال بی طرف بود، افزود: آمریکا پس از جنگ جهانی اول به نفع انگلستان و فرانسه وارد عرصه و پیروز میدان شد، در جنگ جهانی دوم شاهد یک تجزیه امپراطوری عثمانی بودیم.

وی ادامه داد: پس از جنگ جهانی دوم اروپا ضربه سنگینی خورده بود و آمریکا قدرت بلامنازع شده بود، بنابراین آمریکا برای حل مشکل اروپا و برطرف کردن نیاز خود، رژیم صهیونیستی را به عنوان یک رژیم ضد دینی در قلب منطقه خاورمیانه به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام سعیدی: امروز رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط قرار دارد

حجت الاسلام سعیدی: امروز رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط قرار دارد