مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-12اقتصادي

بزرگترین تولیدکننده آیفون به فضا می رود


دو نمونه اولیه از ماهواره های مدار پایین زمین که توسط شرکت فاکسکان ساخته شدند، روی موشک اسپیس ایکس از پایگاه نیروی فضایی واندربرگ در جنوب کالیفرنیا، - دو نمونه اولیه از ماهواره های مدار پایین زمین که توسط شرکت فاکسکان ساخته شدند، روی موشک اسپیس ایکس از پایگاه نیروی فضایی واندربرگ در جنوب کالیفرنیا، به فضا رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرتاب ماهواره های LEO لحظه مهمی برای این شرکت تولیدکننده محصولات الکترونیک تایوانی است، زیرا فعالیت خود را به بخش های جدید توسعه می دهد.

چنین تغییری با توجه به مشکلات برخی از کسب وکارهای تثبیت شده آن مانند تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها، فوریت بیشتری پیدا کرده است.

فاکسکان قصد دارد نشان دهد که دارای فناوری ماهواره ای برای بهره برداری از تقاضای رو به رشد برای ارتباطات از فضا است.

در حالی که شرکت اسپیس ایکس ایلان ماسک بیش از 5000 ماهواره LEO را برای سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک خود ساخته و به فضا پرتاب کرده، فاکسکان انتظار دارد که بتواند ماهواره هایی را عمدتا برای مشتریان شرکتی و دولتی بسازد.

این ماهواره ها که با همکاری دانشگاه مرکزی ملی تایوان ساخته شده اند، به اندازه یک کوله پشتی هستند، هر کدام حدود 9 کیلوگرم وزن دارند و حامل دوربین ها، دستگاه های ارتباطی و تجهیزات دیگر هستند و طوری طراحی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین تولیدکننده آیفون به فضا می رود

بزرگترین تولیدکننده آیفون به فضا می رود